FAQ

1. De ce mi se cer datele cardului dacă am 7 zile gratuit?

Odată ales unul din cele 3 abonamente după 7 zile vei fi anunțată că banii vor fi retrași conform abonamentului ales fără ca tu să mai trebuiască să introduci detaliile cardului. Dacă nu vei mai vrea să continui vei putea foarte ușor să refuzi. Iar în funcție de abonament, pentru a nu exista probleme când continui, banii vor fi retrași automat de fiecare dată până la renunțarea la abonament.

2. Care este diferența între cele 3 abonamente?

Legat de antrenamentele făcut nu există nicio diferență între ele, orice abonament ai achiziționa vei putea participa la toate antrenamentele. Singurele diferențe sunt: durata, prețul și planul de nutriție bonus. Cu cât alegi un abonament mai lung (Magnetic Fit Deluxe și Magnetic Fit Extra) cu atât obții rezultate mai bune și plătești mai puțin pe lună. În plus la cele 2 abonamente vei avea ca bonus Planul de Nutriție personalizat după nevoile și obiectivele tale.

3. Ce se întâmplă dacă nu pot participa la vreun antrenament?

Nu se întâmplă nimic și nu vei pierde nimic. Vei primi înregistrarea antrenamentului pe mail în decurs de 24 de ore. Însă, datoria ta este să îți găsești timp să recuperezi antrenamentul pierdut.

4. Ce se întâmplă dacă vreau să anulez abonamentul?

Dacă vrei să anulezi, o vei putea face ușor din contul tău de client de pe (subdomeniu/contul-meu). Atenție însă, plata abonamentului se face în avans, nu-ți vom putea returna banii pentru perioada plătită pe care nu mai vrei să o folosești.